woensdag 12 oktober 2016

Dikke Kerst Knuffel


Geweldig leuk zo'n simpele kerstboom en enig dat er zulke leuke kleine balletjes ingehangen kunnen worden.

Ik heb alles met een gouddraadje in de boom vastgezet. De onderste rij kerstbomen is op de foto helaas niet zo goed te zien. Het is een gestanste bomenrij die ik verfraaid heb met groen glitter embossing poeder. De Poolster heb ik bewerkt met goud embossing poeder en in het midden heb ik een enamal dotje geplakt. Tot slot heb ik de boom met 3D tape op het label geplakt.

Gebruikte materialen:

Labels basic shape
CR1352
Label XL & labels XS
CR1353
Christmas tree
CR1384
Christmas tree
CR1385
Horizon forrest
LR0444
Kerstwensen
CS0979
Tiny's Pinetrees
TC0843
Silver
CA3127
Kraft (15 x 30 cm)
PK9114
Country Christmas
PK9139
Maritime rope
JU0949
Gold & silver
PL4510
Baby blue
PL4513





































Archival ink jet black, sparkle green en goud embossing poeder, gouddraadje, 3D tape

Lieve groetjes, Hennie

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.