donderdag 14 juli 2016

...nog lang en gelukkig


Voor deze kaart heb ik de Dutchdoobadoo schudbol gebruikt. Ik heb een trouwkaart gemaakt met de nieuwe mallen en omdat het een schudbol is natuurlijk een schudkaart van gemaakt. Als schudmateriaal heb ik er rijst in gedaan.


Teken op wit karton de schudbol 2x na (het kleine gedeelte gebruik ik niet en ik teken beide kanten hetzelfde door de mal even om te draaien). Uit 1 gedeelte knip ik de opening de andere laat ik dicht (achterkant). Plak achter de opening een stukje mica en stempel de tekst. Plak op de achterkant het dessin papier, de twee bomen (2x stansen 1x kraft en 1x groen, knip de groene uit en plak op de bruine) en het bruggetje (beinkt met Distress Ink pumice stone het middengedeelte van de brug). Plak dan een donker groene grasrand met het bruidspaar op. Leg wat rijst op de kaart en plak dan het bovengedeelte met dik 3D tape vast. Plak op de voorkant nog een boom en twee grasranden in verschillende hoogtes. Plak een stukje kant onder de grasrand. Werk de kaart af met tak en bloemetjes.

Materialen

Grass
CR1355
Box card
CR1374
Tiny's Bridge
LR0426
Tiny's Wedding
LR0427
Weeping Willow
LR0429
Bruid & Bruidegom
CS0974
Fleurique
PK9135





























Groetjes, Astrid

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.